субота, 9 грудня 2017 р.

Як створювався відеоролик для уроку інформатики


Трішки розповім про те, як створювався відеоролик для уроку інформатики.

Я і мій клас проходили тему «Мультимедіа». Нам потрібно було вибрати тему (моя команда вибрала «Створення Давньогрецького світу») і презентувати її, використовуючи вище згадану тему «Мультимедіа». Спільними зусиллями було вирішено, що ми зробимо вікторину у PowerPoint, невелику електронну книгу і відеоролик.
Мені було доручено, напевне, найважливішу частину: відеоролик.
На вихідних я намалювала малюнки. Цей нелегкий (напевне, найскладніший процес моєї роботи) зайняв у мене 3 дні. Потім залишилося лише змонтувати відео, що я вже вміла робити (до речі, на монтаж я витратила всього 4 години, і це враховуючи те, що мій комп’ютер обробляв відео хвилин 30-40). І ось відео було готове. Моя команда представила наш проект, до речі ми всі отримали 12 балів. І взагалі, весь мій клас був у захваті від цього відео.
Ви можете переглянути його за посиланням:  https://www.youtube.com/watch?v=C_APfWpMMNE&t=2s або просканувавши цей QR-код:
         Ну і фотографії моїх малюнків, які я так старанно малювала цілих 3 дні, адже я ж не художник, в кінці кінців: 








Немає коментарів:

Дописати коментар